Reklamacije in vračilo

Vračilo izdelka

Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe ,ki ga je dostavila ( Pošta Slovenije, GLS)

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi spletna  trgovina "NOLIT.SI" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati in stem naj bi poškodba dostavljenga paketa bila urejena.

V primeru, da s kupljenim artiklom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete v 15 dneh od datuma prevzema.Stroške vračila blaga krije potrošnik.  Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljano mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo. Kartuša ali toner ne sme biti odprt ali že porabljen. Priložite tudi kopijo računa. O vračilu nas obvestite na elektronski naslov prodaja@nolit.si

 

Naslov za vračilo blaga:

 

MBS Vzdrževanje d.o.o.

PE NOLIT

Peske 10

1236  OIC Trzin

 

Reklamacija izdelka

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:

-        Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: prodaja@nolit.si ali pokličite 08 205 44 91, da se z skrbnikom trgovine dogovorite       za zamenjavo  izdelka.

-         V primeru nevpravičene-lažne reklamacije NOLIT.SI - črnilo in tonerji ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.

-          Reklamacija na potrošni materijal velja le , če je  potrošni materijal nad 50 % izkoriščenosti, v nasprotnem  primeru kupec ima pravico do enakega popusta za isti toner pri naslednjem naročilu.

-         Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!

-         Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo.

-         Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije ali GLS bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj  z zakonom določenem času.

-         Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije prodajalec NOLIT.SI.

 

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Mbs Vzdrževanje d.o.o.  se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal z zakonom določenem roku  (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

·         pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);

·         v garancijski dobi sme servis opravljati le MBS Vzdrževanje d.o.o.;

·         izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;

·         izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;

 

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami

Na telefonski številki 08 205 44 91 vsak delovni dan od 8. do 16. ure.
Elektronski naslov za reklamacije: prodaja@nolit.si.